Konu
nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
29-07-2010, 17:12:41
#81
Cycl0ne
nuri güzel bi tasarım ayarla smarty kullanarak güzel bir şekilde kodlayıp yayınlayım. Ufkun açılsın daraltma ufkunu