1-Hiçbir Türk takımının avrupada yenilmesini istemem
2-Stoch iyi oyuncu olduğunu gösterdi. volkanla fenerin en iyileriydi
3-Fenerbahçe berbat oynadı ve tarihi farktan şanslı bir şekilde kurtuldu [ bende fenerliyim ]
5-kaleci volkan çok iyi maç çıkardı
4-rakip takımın 7, 10 ve 21 numaralı oyuncuları müthişti
5-fenerbahçe turu geçer...
saygılar