yok arkadaşlar ne yaptımsa eski versiyona dönemedim..

bende bulunduğum 4.0.1 versiyonunu restore ettim beklemeye çekildim bakalım bekli bu versiyon için bir uygulama çıkarırlar.. da telefonu kullanabiliriz..