Konu
iphone 3GS sorunu yaşıyorum...?
29-07-2010, 03:18:07
#14
mizraklar
Üyeliği durduruldu
yok arkadaşlar ne yaptımsa eski versiyona dönemedim..
bende bulunduğum 4.0.1 versiyonunu restore ettim beklemeye çekildim bakalım bekli bu versiyon için bir uygulama çıkarırlar.. da telefonu kullanabiliriz..