Burada var mıydı bu bilgi bilemiyorum ama yabancı forumlarda görmüştüm.. çok sayıda gmail hesabı açmak için kullanılıyordu. Tam detaylı okumadım ama bir sürü hesabı tek hesaba bağlı gibi kullanıyorlardı sanırım