tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam. Hediye alıcam sonuçta 200 - 250 veremem. Replica olabilir ama o kadar açılamam
hublot flan düşünürsen hani senin için önemli birisidir diye düsündüm , iyi geceler =)