Buda .html dosyam
	<div id="ust">
		<div id="isim-slogan">
			<div id="isim">
			   <h1>Rebah</h1>
			</div><!--logo bitiş-->
			
			<div id="slogan">
			   Haber Sitesi Teması
			</div><!--logo bitiş-->
		</div><!--isim-logo bitiş-->
		
		<div id="sosyalag">
		   sosyal aglar
		</div><!--sosyalag bitiş-->
	
	</div><!--ust bitiş-->