Buda .html dosyam
<div id="ust">
<div id="isim-slogan">
<div id="isim">
<h1>Rebah</h1>
</div><!--logo bitiş-->
<div id="slogan">
Haber Sitesi Teması
</div><!--logo bitiş-->
</div><!--isim-logo bitiş-->
<div id="sosyalag">
sosyal aglar
</div><!--sosyalag bitiş-->
</div><!--ust bitiş-->