Antu ya üye olanınız varsa antu yönetimini uyarsın.
Alıntı
Fenerbahçemiz Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme ilk maçında 10 kişi kaldığı maçta 89. dakikada yediği golle maçtan 2-2 beraberlikle ayrıldı. Maç boyunca çok zorlanan ve yaklaşık 50 dakika 10 kişiyle oynayan Fenerbahçmiz,e Stoch ve Emre`yle bulduğu gollerle maçtan 2-1 galip ayrıldı ve rövanş öncesi büyük...
Şu 2-1 2-2 muhabbeti asla bitmez yoksa eğer bu hata yayılırsa
www.antu.com ilk haber.