admin paneli de ekledim sonunda tabiki de onaylıklı falan değil mesajlar sadece admin panelinden mesajları değiştirebiliyorsunuz bu da bi gelişme.admin giriş sayfasında da spam tehlikesi var o yüzden açıktan vermiyorum isteyen olursa pm atabilirim