2 dakika 1 dakika içerisinde index alıyor.
r10u bu yüzden çok seviyorum. yanlış birşeymi söylüyorum bilmiyorum ama sayfalar güncellendikten sonra google tekrar zor geliyor o sayfalara. böylece içeriği silinen değiştirilen konuları veya mesajları rahatlıkla görebiliyorum

(bknz. önbellek

)