Banka hesabınızı eksiye düşürüyor banka yetkilileri. Sonra parayı çektiğiniz bankanın hukuk müşavirleri sizi bankaya çağırıyor. Diyor ki size ; bu parayı ödeyin yoksa hakkınızda yasal işlem başlatacağız. Sen Türkiye Cumhuriyeti Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun yürüttüğü kurallara aykırı davranabilecek bi' vatandaş isen ödemeyebiliyorsun tabii ama aksi ise o parayı seve seve ödüyorsun. Sonra sana avukatlık masrafları, dava masrafları gibi ekstra masraflar çıkartıyorlar. Yani kaş yapacağım derken göz çıkartmak gibi. ^^

Temkinli olun.