Boyle bir site vardi adsense yuksek rakamlar girip saka yapmak icin aklima o geldi (:
Hocam ego tatmini için açılmış bir konu değildir , eğer böyle bir tecrübeniz , böyle bir durumu yaşamışlığınız varsa teamviewer açar gösteririm photoshop mu yapcaz işimiz gücümüz yok.
Fikir alışverişi için açılmış bir konudur.