Türkiye'de devlet tarafından bilişime verilen değer bu kadar işte. Verinin korunması ancak bu kadar yapılabiliyor. Üstelik böylesine bir veri. Adam bu bilgilerle telefon ve internet aracılığı ile İSTEDİĞİNİ YAPAR kim engel olacak ?