Hürriyetin haberine göre, programı sızdıran, MERNİS projesinde yer alan mühendislerden biri. Ya çoluk çocuğa program yazdırıyorlar yada bunlara yeterli maaş vermiyorlar. Benim bilgilerimin ne işi var onlarda? Yarın tc kimlik numaramla başıma bir iş gelse, ben kendimi nasıl savunacağım?