Konu
iphone 3GS sorunu yaşıyorum...?
28-07-2010, 04:20:43
#9
mizraklar
Üyeliği durduruldu
tamam bir bakayım zaten yarın ilgilenebilicem bağlantı kablosunu işyerinde unutmuşum.. aksilikler üst üste
uğraşırken bu ekran gelince moral sıfır oldu o arada unuttuk kabloyu.. bilgiler için teşekkür ederim..