tamam bir bakayım zaten yarın ilgilenebilicem bağlantı kablosunu işyerinde unutmuşum.. aksilikler üst üste uğraşırken bu ekran gelince moral sıfır oldu o arada unuttuk kabloyu.. bilgiler için teşekkür ederim..