Konu
iphone 3GS sorunu yaşıyorum...?
28-07-2010, 04:09:11
#4
DeDiBaX
Üyeliği durduruldu
Burda gerekli adimlari takip ederek sorunu cozebilirsin.
Sim activ olmasina gerek yok cunki programla yapacaksin telefonun acilmasi yeterli sana pm attim bi kac site adresi ve detay incele halledersin saygilar.