Konu
iphone 3GS sorunu yaşıyorum...?
28-07-2010, 04:02:17
#3
mizraklar
Üyeliği durduruldu
peki sim aktive ekranını geçebiliyormuyoz böyle yapınca.. yoksa sim kilidi kırmak için sim activesi yapmak lazım mı?
çünki ekranda sadece bu çıkıyor..