Bu rapidde
99 rapidse 35 gb downloadmı yapılıyordu yeni sistemde?
Bana kısaca biri özetleyebilirmiyi?
Yeni sistem bi bakıma kontörlü telefon hattı gibi oluyor.
ilk hesap açıldığında ''rapidpro'' 99 rapids alıyor karşılığında 30 GB download hakkı veriyor.
30 gb down.hakkı bittiğinde her 5 gb için: 14 rapids kesiyor. Hesapta rapids olduğu sürece bu sistem otomatik işliyor. Hesap aktif oldu içinde 1000 rs var diyelim ve tatile çıkman gerekti net yok vs. rapidpro yu deaktif edersen hesap donuyor ne zamanki tekrar 99 rapids vermeyi kabul edersen hesabı kendin aktif ediyorsun.
Başka bi örnek, fazla kota aldın ama kullanmadan hesap süresi bitti, üyelik eskisi gibi 14 günde silinmiyor free hsaba dönüşüyor, ne zaman rapids yüklemesi yapılırsa eskiden kalan bakiye tekrar aktif oluyor.