Tasarım güzel olmuş.Ama herşey premium olmuş .Şimdi ben tercih yaptım ama katılabilecekmiyim normal üye olduğum için?
Birde ösym sıralamaları yeniden belirledi.Sizin sistemde eski sıralamamı gösteriyor.Onuda düzeltirseniz