Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@beachturk
r10'da bi konuda rastlamıştım, 400tl istemiştin sanırsam.
@seoturk
evet haklısınız, böylesi daha mantıklı. yoksa pek bir değer biçilemiyor.
üni domainlerine pek ilgi yok sanırım, hiç bir zaman popülerliğini kaybetmemesi açısından iyi domainler bence.