KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim bilir ne dediler adama da coşturdular. Çok var bizde cahil cuhela ne dediğini bilmeden konuşan. Haklı sonuna kadar.
Bu "ılımlı" yaklaşımınızın sebebi malum şahısın tarikatlere üye olmasımıdır ?

Ben yolumu çizdim maneviyat artık bende böyle vs iyi hoş dinini yaşamak istiyorsan fazla şekilde git yaşa

ama bunu yaparken kibirden önünü göremiyor ve insanlar senin argo yazılarını okurken utanıyorsa bi yanlış var demektir.

bir laf vardır ya,

ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol.

Not: Hayatımda oturupta özellikle bir rap müzik dinlemişliğim vs yoktur, dışarıdan gözüktüğü şeklini söylüyorum.