hocam 6303 kullanıyorum 3.2 mp fakat bu kadar kaliteli resimler çekmiyor. Ayar falan mı yaptınız yoksa orjinal fabrika ayarlarımı
Hocam 5800'ın kamerası 6303 ile aynı gibi birşey.
Ve ikisiyle de mükemmel kareler yakalamak mümkün.
Ben de 6303 ile çektiklerimi ekleyeyim (Foruma sığması için küçültüldü):
Orjinal boyutlarda (1600x1200px):