ya geçen sezon yada 2 sezon önce bu adam tam 7 ay sakat kaldı.Linderoth'u 2 sezon bekleyen galatasaray yönetimi bi iki sezon da bunu bekler alırsa..
adnan polat yönetiminde bekleme neredeyse hiç yok. Hakan şükür , hasan şaş vs gönderildi direk. Başka bir yönetim olsaydı linderoth halen takımda bile olabilirdi. Eğer gelirse sakatlanırsa 1 yıl sonra bedelsiz gene yollanır