Okuyacağın üniversite bölümüne göre değişir. Ben Mobilya ve Dekorasyon meslek lisesini bitirdim sonra ünv. kazandım gitmedim. Bunun yerine Bilgisayar kursu okudum, askerliğimi bitirdim, İstanbu'a geldim çalışmaya başladım düzenimi kurdum, üniversite o zaman bitmiş olacaktı.

Fakat tekrar edeyim, okuyacağın bölüme bağlı, bir mobilyacıyla elektronik veya teknolojik herhangi bir dalda okuyup (okumaktan kastım gerçekten not için değil başarı için okumak) bitirirsen ne mutlu sana. Zengin olmazsın belki ama hayat garantin olur heryerde. Bu ne kadar sürer bilemiyorum ama. Neden böyle söyledin diye soranlar olacaktır cevaplayayım; Artık herkes üniversite okuyor, yani nasıl herkes lise okuyor ve lisenin bir esprisi kalmadıysa üniversite de aynı olacak.