Bence okumayan insanlar daha iyi yerdedir.
Sebeb ise ; Okursun- Büyük ihtimal Devlet memuru olarak çalışırsın bu demektir aylık 1500 TL
Okumazsın ticarete atılırsın veya daha farklı imkanlarla başka yerde olursun. aylık 1500 Tl değil 15.000 Olabilir.
Memur adam hiç bir zaman zengin olmaz

açta kalmaz ama. Arka sağlam
Okumak var okumak var...
KPSS'de A grubundan sınava girerseniz ve başarılı olursanız 2,500 TL ile işe başlarsınız... Lise mezunları asgari ücretle işe başlarken okumuş birinin bu şartlarda işe başlaması ve bu parayı alması okumuş okumamış tartışmasını bitirir...
Sadece üniversite okumak için okuyorsanız eften püften bir bölüm ve hiçbir şekilde hiçbir alanda kendinizi geliştiremezseniz
* İyi ihtimal KPSS'de iyi bir puan alır memu olur 1300-1500 TL ile başlarsınız,
*Orta ihtimal özel bir yerde iş (900-1100 TL ye) bulursunuz,
* Kötü ihtimal iş bulamazsınız....