Bence okumayan insanlar daha iyi yerdedir.
Sebeb ise ; Okursun- Büyük ihtimal Devlet memuru olarak çalışırsın bu demektir aylık 1500 TL
Okumazsın ticarete atılırsın veya daha farklı imkanlarla başka yerde olursun. aylık 1500 Tl değil 15.000 Olabilir.
Memur adam hiç bir zaman zengin olmaz

açta kalmaz ama. Arka sağlam
Çok saçma bir mantık bu.Uyduruk bi üniversitede iktisat okursanız tabiki kpss'ye girip memur olmaya mahkumsunuz.Ama ben tutup da Bilkent İktisat'ı burslu kazanır , Londra'da , Amerika'da master'ımı yaparsam hem eğitimini alıp en baba ticareti yaparım hem de kariyerimle paraya para demem.Her üniversite okuyanı memur oluyor , her okumayanı ticarete atılıyor diye düşünmeniz gerçekten mantık dışı.