Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite okumak = Arkanı sağlama alarak en kötü ihtimallerde bir işte çalışabilme fırsatı
Okumamak = Ticaret+Şans+İmkanlar ile iyi yerlere gelinebilir.

aynen katılıyorum.. okumassan ya dayın olacak ya mirasın olacak yada birikimin olacak bu devirde..