Bence okumayan insanlar daha iyi yerdedir.
Sebeb ise ; Okursun- Büyük ihtimal Devlet memuru olarak çalışırsın bu demektir aylık 1500 TL
Okumazsın ticarete atılırsın veya daha farklı imkanlarla başka yerde olursun. aylık 1500 Tl değil 15.000 Olabilir.
Memur adam hiç bir zaman zengin olmaz

açta kalmaz ama. Arka sağlam