bu şekilde tutumda bulunursa hosting firması, çok müşterisini kaybeder.
Ayrıca bu konuda hosting yasası düzenlenerek, zaman aşımı süreci ile sabitlenmeli kanunlarla bence.
Sen Adsl hizmeti alıyorsun ve ödemeni son gün yapamıyorsun, o ay sıkışıksın maddi olarak.Ve aynı gün sonunda internet bağlantını keserse çok hoşuna gider miydi.
Türk telekom, eğer 6 ay boyunca borcun olmasına rağmen internet hizmetini vermeye devam etmese, binlerce müşterisini kaybeder.
Hosting olayı da aynı şekilde...
Anlayış gösterilecek müşteri var, gösterilmeyecek müşteri var dedim

dikkatli okuyun, dalga geçercesine hizmet almaya çalışan müşteriye ben anlayış gösteremem, R10 da çok kişinin başına gelmiştir bu tarz olaylar.