Selam,

Şimdi telefonu kapattım ve konuya yazıyorum.

Elektrik kesilmiş ups ler devreye girmiş.Ancak ups ler dayanamamış şuan da 2. ups devrede ve Jenerator çalışmıyor.Jenerator ile uğraşıyorlar.

Dünde 5 saatlik bir kesinti olmuş.Ertuğrul un dedi laf " Jeneratorde yedi kafayi" Şuan da jenerator ile uğraşıyolar benimde 2 sunucum kapalı bekliyoruz.