Selam,
Şimdi telefonu kapattım ve konuya yazıyorum.
Elektrik kesilmiş ups ler devreye girmiş.Ancak ups ler dayanamamış şuan da 2. ups devrede ve Jenerator çalışmıyor.Jenerator ile uğraşıyorlar.
Dünde 5 saatlik bir kesinti olmuş.Ertuğrul un dedi laf

" Jeneratorde yedi kafayi"

Şuan da jenerator ile uğraşıyolar benimde 2 sunucum kapalı bekliyoruz.