Counter ı sXe sorunundan dolayı oynayamıyorum !

Pc me format atılacak gibi sözler duydum Doğrumu ? sXe sorununu pc me format attıktan sonra uygun dosyayı indirip mi yapıcaz?

Konu hakkında bilgisi olan varmı ?