Bir Packard Bell kullanıcısı olarak Lenova'yı tavsiye ediyorum.

Eğer bilgisayarda sadece e-mail kontrol ederim, msn açarım, feysbuk'a bakarım diyorsan, Packard Bell doğru seçim.

Ama bilgisayar dediğin herşeyi yapar abi dersen, Lenova doğru seçim.

Şimdiden hayırlı olsun.