Sunucu sahibi aktif kullanım süresi dahilinde kesinti yapamaz, ancak ödeme gelmediği an ve aktif kullanım süresi dolduğu an kapatma hakkına sahiptir, yedekleri vermeme hakkına da sahiptir, ister verir, ister vermez. Bu işin kuralı biraz da firmadan firmaya değişir ancak saygı duyulacak adam var duyulmayacak adam var, Adam geliyor zırt pırt makinayı bozuyor sürekli format yiyor, sürekli sorun çıkartıyor bilerek resmen dalga geçer gibi ondan sonra kapanınca para da bulamayınca ağlıyor, yedeklerimi geri ver! Üstüne bir de r10'da konu açıyor karalıyor firmayı, hasızlık üstüne haksızlık!

Oldu, görürsen selam söyle iyiymiş valla, ben şimdi buna neden yedeklerini vereyim yani?