Normalde emniyetten havai fişeğin atılacağı yeri vs. bildirip uygun olursa izin alıyorsunuz.
Ben yinede alıntı bir yazı örneği vereyim.
Gösterisi öncesi yapılması gerekenler nelerdir? İzinler nedir,nasıl ve nereden alınır ? Profesyonel Havai Fişek Gösterileri için en az 3 gün önce yerel mercilerden OLUR İZNİ alınmalıdır. ATEŞLEYİCİ™ teknik ekibi izin müracaatları için gerekli yönlendirmeleri yapacaktır. İzinler için gösteri yapılmak istenen yerin bağlı bulunduğu kaymakamlığı'na dilekçe ve ekleriyle (Proteknik madde Satın alma ve satış izin ruhsatı,patlayıcı madde güvenlik belgesi,A sınıfı Ateşleyici Yeterlilik belgesi ve Sigorta poliçesi fotokopileri ile) müracaat edililir,kaymakamlığın havalesi ile gösterinin yapılacağı yerin mülki sorumlu amiri(polis veya jandarma) kriterlere uygun olduğuna karar verdikten sonra OLUR İZNİ kaymakamlık tarafından verilir.Havai fişek gösterilerinin gemi,tekne.. vb. gibi deniz araçlarından yapılabilmesi için gerekli izin, gösterinin yapılacağı yerin kıyısı olduğu İlçe Kaymakamlığından yapılır. ATEŞLEYİCİ™ ancak bu izinler ile gösterilerini gerçekleştirebilmektedir.
Not : İzinler için müracaat etmeden önce mutlaka atış yapılacak yerin Gösteri yeri kriterleri ne uygunluğunu kontrol ediniz.