Konu
Birdaha Adsense kullanmayacağım!
26-07-2010, 13:52:05
#9
captain
hahahahaha
bölesinide ilk defa görüyorum. bende yıllar önce çok töbe etmiştim adsenseye birdaha asla diyordum ama baska alternatifi yok. yani uzun lafın kısası zengin olmak istiyorsan SEVE SEVE adsense !