hahahahaha bölesinide ilk defa görüyorum. bende yıllar önce çok töbe etmiştim adsenseye birdaha asla diyordum ama baska alternatifi yok. yani uzun lafın kısası zengin olmak istiyorsan SEVE SEVE adsense !