Gerçekten ne bir hileye ne de bir çakallığa başvurdum. Sadece siteye reklamları koydum öyle duruyordu, bir önceki koyuşumdada aynı şekilde nedensiz yere banlanmıştı. gelen mailde anlayışla karşılamam gerektiğini falan söylüyorlar. Sinirle falan söylemiyorum, adsense 2 oldu hiçbir hatam yokken beni banlıyor. Tamam belki aynı isimle açtığım için banlamış olabilir 2. seferde peki ya 1. ?
Çok bilmişçe sen sahte tık yapmışsındır vesaire diye yorum yapmayın çünkü hiçbir şekilde hileye başvurmadım başvurmamda. Gerizekalı değilim!
Ne olursa olsun kullanmayacam, belki ileride çok hitli bir sitem olduğunda bu adsense in zararına olacak ve ben bununla gurur duyuyor olacam!