Banlanmadım ama 3-5 kuruşun hesabını yapmaktan bıktığım için kullanmıyorum. Zamanımı daha başka şeylerle değerlendiriyorum hem daha karlı hemde sitenin her tarafına reklam koymaktan iyidir.