Konu
Birdaha Adsense kullanmayacağım!
26-07-2010, 12:49:38
#7
zbahadir
Banlanmadım ama 3-5 kuruşun hesabını yapmaktan bıktığım için kullanmıyorum. Zamanımı daha başka şeylerle değerlendiriyorum hem daha karlı hemde sitenin her tarafına reklam koymaktan iyidir.