Merhaba,
Bir sunucunun ücreti ödenmediği takdirde, bilirsiniz ki kapanır. Kapandıktan sonra sunucu taşımak için yedekler istenildiği takdirde firma yetkilisi yedekleri teslim etmek konusunda zorunlu mudur, yedekler verilmediğinde müşteri bu konuda ne yapabilir ?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Daha önce aynı sorun bir arkadasım sandığım biriside yasadı sunucu aldığı yer belirli bir ödeme yapmadan sunucuyu tekrar aktif etmedi vede yedekleri vermedi onra aralarında anlaştılar sunucu 24 saat boyunca aktif edildi yedeklerini aldılar fakat su sekilde bir sorun var çoğu firma sunucuları alıp satar sizden 10 da ödeme alıyorsa datacenter ödemeyi 15 yapıyor sizden ödeme almadan onuda aktif etmek zor olabilir
bu sekilde bir sorununuz varsa bence sunucuyu aldığınız firma ile güzel bir şekilde konusarak halletmeniz olucaktır