Konu
Birdaha Adsense kullanmayacağım!
26-07-2010, 12:12:38
#6
Mertcan03
Adsense 3,5 kuruşun hesabını yapmaz ki elbet birşey vardır.
Adsense piyasanın en iyisi.
Şuan sinirle kullanmayacağım diyorsun, ilerde yüksek hitli bir siten olunca kararın değişecektir.