Netkomik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben seni tebrik etmek için yazım konuya ama 5. olduk sanırım İhtiyaç sahibi bir arkadaşa alırsa daha uygun olacaktır. Hem benim name.com üyeliğim bile yok yada ilk isteyene ver. Çok teşekkür ederim.
O mesajı silersen doğal olarak ben 5. oluyorum