Parası çok geldi bana kardeş ya
Bence sadece sana olmasa gerek.Yeni açılmış bir site için bu fiyat biraz fazla gibi.Domaini çok cezbedici falan olur neyse de.Birde site yeni açılmış.Bu fiyattan satmak istiyorsa biraz daha beklemelisin.En azından forumdaki konular gelişir,üye sayın vs. artar.İyi çalışmalar...