noanqel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam teşekkür ederim reklamları kaldırayımmı yoksa kendısı gidecekmi ?
Sen kodları kaldırmasanda banlı olan domainde reklamlar görünmez.
Ama durduk yere neden fazladan kod çalısın ki?
Kaldır bence.