StrKral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu kilitlenebilir, msn den beklentimin üzerinde iş alındı. Tşkler.
arkadaşlar olumlu sonuç alırsa bende çalışmak isterim.1 ay sonrada olsa pm at anlaşalım