cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var da vermem günah spam yapıyosun çünkü. ben kullandım bir kaç gün pişman oldum sildim sonra format attım.
Madem vermiceksin neden konuya post atıyosun ? Bende var indiriceğin yeri biliyorum ama söylemem mantığı nedir ? Günahsa arkadaşa günah.