Arkadaşlar bu adamı burada görmek nasip olmamıştı şükür bu da oldu. Bu adam sahtekarın önde gidenidir. Güya sigarayı bırakmak için ürün aldım ama ürünle birlikte sigarayı daha da çoğalttım yani bir işe yaramadı ve iletişim bölümünden arayarak kendisiyle görüşmek istediğimi söyledim. Şuanda yok vs. falan dediler ben de ürünü sayesinde sigarayı bıraktım ona bir minnet borçluyum mutlaka konuşmam lazım dedim rica minnet beni bağladılar telefona ve buyrun ben ömer coşkun der demez bastım küfürü