syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsense kafayı yedi diyebilirim herkezi banlıyolarlar artık.
Film sitesinde yayınlamıştır sonra kaldırmıştır, Hileli tıklaması vardır sonra yapmamıştır Msnden yollamıştır tıkla diye yine daha sonra yapmamıştır. Googlenin Ciddiyetini anlasınlar diye ilerleyen zamanlarda kapatıyor. Yıllardır kullanıyorum Kurallara göre şükürler olsun kapanmadı ?