4-5 pm atılıp olumlu olumsuz dönüş yapın yazılmasına rağmen dönüş yok artık galiba millet sırf kasmak için yazmaya başlamış. keşke dönüş olsaydı da hepsi düşünmüyorum deseydi ama dönüş yok :S ilginç