StrKral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
yaklaşık 4-5 yıllık """ elaxa """ üzerine denemelerimden sonra.
Not : Kardes benim gibi hızlı yazıp bakmıyon sanırım =)

Kardeşim güzel bir paylaşım su sıralar para sıkıntım olmasa kesin yaptırırdım.Simdi fitreye girdim ondan cıkmak ıcın bırı ıle anlasıp ona para verıcem bu sorun cozulur cozulmez senle calısmak ısterım benım alexa degerım 3 gün önce 4,700,000 lerdeydi simdi 1,650,00 küsüre düstü dahada dusurmek ısterım