Konu
BİM'de eski sevgiliyi görmek :))))
24-07-2010, 02:02:06
#3
Brave09
Üyeliği durduruldu
Alıntı
"abi bir şey diycem. pijamanın kıçında delik var, kıçın gözüküyor, baya bir büyük"
o günden beri evdeyim. bim'e de kapıcıyı yolluyorum.
Kim olsa daha da dışarıya çıkmaz