mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler neyin tartışması bu.Adamın biri işi almış , olumlu sonuç olur , site filtreye girer bu sizi ilgilendirmezki.Ben 350 blogu 20 TL'ye ekliyordum onun fiyatı da 50 TL'ye tekabul ediyor yaklaşık.Gayet de memnun kalınıyor hizmetten.

Arkadaş isterse 30 TL der , önemli olan işin kalitesi ki arkadaş da gayet iyi biliyor.Olumlu olumsuz sonuçları gerekli görürse iletir.Alınmış işin lafını yapmaya hiç gerek yok.
evet seninki de 50 tl ye geliyor.