beklemeyenler de var ya; onun için yazmamıştır belki (: Hatta bu devirde, beklemeyen sayısının bekleyen sayısını geçmiş olması kuvvetle muhtemelen bana kalırsa. Kalır mı ki? Kalır herhalde